V tomto článku vám priblížim, ako môže vyzerať redizajn webu v mojom podaní.
Klientka si vytvorila pred 5 rokmi svoju webovú stránku cez Google firmu, so zámerom: aby aspoň niečo mala a aby ju klienti mali, kde nájsť a kontaktovať. Dnes je jej podnikanie na vyššej úrovni, ako pred 5 rokmi, kedy začínala. Dnes chce mať webovú stránku, ktorá reprezentuje jej profesionalitu! Jasný príklad toho, že keď rastie vaše podnikanie chcete, aby spolu s ním rástla aj vaša propagácia a s tým aj webová stránka. A niektoré údaje a ceny už neboli aktuálne.
Slogan na webe predtým: Váš miláčik znovuzrodený!
Slogan na webe teraz: To správne miesto pre PUDLOV
Ako som z "čierneho na bielom" spravila luxusný web.
Klientka po 5 rokoch chcela upgradovať svoju webovú stránku, ktorá bola neaktuálna a nezodpovedala ani kvalite, ktorú poskytuje.
Špecializuje sa na výstavné strihanie pudlov a toto sme zakomponovali do webovej stránky.
Webová stránka pred redizajnom
Web bol tvorený z bieleho pozadia, na ktorom bol čierny text so základnými info a fotky.
Web obsahoval duplicitné stránky, ktoré klientka nevedela vymazať. Úvodná stránka (Domov) bola prázdna a teda hneď pri zadaní url adresy webu vyskočilo upozornenie: Hups! Stránka nebola nájdená.
Ďalej boli na webe informácie, ktoré tam rozhodne nemajú byť, ako je koľko spamov bolo blokovaných, prepojenie s Instagramom, ktoré nebolo nastavené a podobne… Na webe síce bola mapa prevádzky, ale len screenshot, čiže neinteraktívna mapa a hore nad tým bol link na google mapy s konkrétnou polohou prevádzky.
Na stránke boli neaktuálne ceny a informácie, ktoré viedli k tomu, že klientke chodili občas aj nie jej práve ideálny klienti. Keďže na webe boli informácie, ktoré tak pôsobili stávalo sa to. Ako napríklad hlavné motto: Váš miláčik znovuzrodený! a tiež v časti služby: Striháme aj problematických psíkov bez sedatív!
Webová stránka po mojom redizajne
Spolu sme prekonzultovali, čo očakáva od nového webu. Ja som klientke predstavila návrhy na zlepšenie. Tiež čo bude vhodné, na web pridať a teda, zároveň aké fotky mi má dodať, aby web pôsobil luxusnejším dojmom. Texty sme vytvorili spolu počas online hovoru, keďže základ mala, len sme doplnili, čo z môjho pohľadu na webe chýbalo a klientka zmenila cenník, spolu s dôležitými informáciami, ktoré tam predtým chýbali.
A redizajn mohol začať.
To na koho cielite, teda kto je váš ideálny klient je pri webovej stránke dôležité. Pretože následne, podľa toho sa vyberá text na web, farby a fotky, čo zohráva dôležitú rolu pri celkovom dojme webovej stránky.
Webová stránka po mojom redizajne je prehľadnejšia, zaujímavejšie. Nie je to už len stránka, aby bola ,ale je to webová stránka, ktorá zaujme. Farby, ako je zlato-krémová, čierna a biela tvoria webovú stránku. Web obsahuje fotografie klientky s jej psíkmi a tiež psíkov, ktorí chodia do jej salónu. Na webovej stránke je pridaný anglický preklad, zatiaľ len úvodnej strany, čo sa časom môže zmeniť. Webová stránka obsahuje funkčný kontaktný formulár. A tiež dôležitú informáciu a to, ako rýchlo a jednoducho je možné objednať svojho psíka daná informácia obsahuje dôležitý údaj a to, že uprednostňuje sms-ky pred telefonátom, aby sa mohla venovať psíkom. Čo jej rozhodne ušetrí čas a nervy pri svojej práci. Pretože každý bude vedieť, že nemá volať, ale napísať sms-ku a ona sa ozve a dohodnú si podrobnosti. Pribudla tiež interaktívna mapa prevádzky na jednoduchšiu orientáciu.
Čo je dôležité na novej webovej stránke nie je hlavné motto: „Váš miláčik znovuzrodený!“ Ale namiesto toho sme dali hlavné motto: „To správne miesto pre PUDLOV“.
Ak máte aj vy záujem o redizajn vášho webu, neváhajte ma kontaktovať. Prejdeme si spolu vaše očakávanie od nového webu a možnosti k jeho realizácii.
Monika – Tvorba webu